Her finner du dine klagemuligheter som kunde hos Rissa Kraftlag.
Vi i Rissa Kraftlag ønsker i hovedsak å løse alle klagesaker og ha svært fornøyde kunder til enhver tid.
Hvis du er uenig i vår avgjørelse, vil vi gjerne at du kontakter den som behandlet klagesaken din. Løser vi uenigheten på denne måten, vil det være det beste for begge parter.
Da har du som kunde flere klagemuligheter i strømmarkedet:
Elklagenemda er en nøytral og uavhengig nemnd som behandler tvister mellom strømkunder og strømleverandører eller nettselskap. (De behandler ikke klager for næringskunder). Slik klager du til Elklagenemda!
Forbrukertilsynet fører tilsyn med at det i markedsførings av strømavtaler gis riktig og fullstendig informasjon. De sikrer også at avtalevilkårene som benyttes av strømleverandørene og nettselskapene er rimelige og balanserte. De tar også i mot klager og tips!
Forbrukerrådet er en uavhengig interesseorganisasjon som hjelper forbrukerne og påvirker styresmakter og næringsliv i en forbrukervennlig retning.
Vår strøm er en pålitelig kilde til energi, samtidig som den utgjør en viktig del av samfunnet vårt ved å støtte lokale arbeidsplasser og fremme bærekraftig utvikling.
Ta kontakt dersom du har spørsmål rundt hvordan du klager.
Påmelding nyhetsbrev
Vi er her om du lurer på noe.